Real-time marketing to realizowane w czasie rzeczywistym działania marketingowe nawiązujące do bieżących wydarzeń. Jedną z takich okazji była akcja społeczna #jedzjabłka, zachęcająca do jedzenia polskich jabłek. Polskie jabłka… soki jabłkowe… Marwit! Błyskawicznie podjęliśmy decyzję, aby do akcji przyłączyć obsługiwaną przez nas markę Marwit.
Narzędziem Hashlovers TURBO rozpoczęliśmy monitorowanie instagramowych tagów #jedzjablka i #jedzjabłka. Informacje o nowo dodawanych zdjęciach z tymi tagami przychodziły do nas na bieżąco. Nasi moderatorzy w imieniu marki Marwit bardzo często jako pierwsi lajkowali dane zdjęcie i komentowali, dzięki czemu obecność marki była wyraźna. W ciągu dwóch dni otrzymaliśmy ponad 700 powiadomień. Wybraliśmy 455 najbardziej wartościowych zdjęć, które zalajkowaliśmy i skomentowaliśmy.
W przeddzień ogłoszenia „jabłkowej krucjaty”, profil @marwitpl na Instagramie gromadził niecałe 400 followersów. Tydzień po akcji liczył ich już 719, co stanowi ponad 81% wzrost! Łączny zasięg informacji o marce szacowany jest na kilkaset tysięcy osób (łącznie z informacjami, które na temat akcji Marwitu pojawiły się w mediach).