Agencja Interaktywna Eura7 serdecznie zaprasza na wykład otwarty zatytułowany „Facebook, API i marketing”, który 11 maja jej Pracownicy będą mieli przyjemność (oby! ;) ) wygłosić w AGHowskim budynku D6 (sala 206) o 18.00. Obecność mile widziana!
Spotkanie jest skierowane do studentów zainteresowanych tematyką Internetu, serwisów społecznościowych i roli, jaką pełnią w brandingu oraz do pracowników różnych działów marketingu, brand managerów i inszych.
W pierwszej części wykładu otwartego uczestnicy dowiedzą się m.in. ile wart jest Fan, gdzie można go kupić, dlaczego Fan Fanowi nierówny oraz w jaki sposób każdy z nas może uzdrowić „sołszal midja szał”. Ponadto – i trochę zaczepnie – słuchacze poznają, co najmniej, klika powodów, dla których powinno się skasować Facebooka. :)
Tomek Sawicki, Strategy Planner w Eura7 zapowiada, że w drugiej części spotkania spróbuje się zastanowić, czy zmiany, jakie mają miejsce w serwisie facebook.com, stanowią etap w jego naturalnej ewolucji, czy możemy je jednak określić jako gwałtowną rewolucję. Uczestnicy dowiedzą się, ponadto, jak przeobrażają się możliwości użytkowników serwisu, a co za tym idzie, i sposób działania reklamodawców.
W założeniu prelekcja ma mieć cechy wykładu interaktywnego, w którym aktywny udział uczestników ma sprzyjać wymianie myśli oraz pozytywnej atmosferze spotkania.
Co Wy na to? :)