Współpraca z klientem to podstawowe zadanie każdej agencji, bez tego nie udałoby się przeprowadzić żadnego projektu, a mówiąc wprost: istnienie agencji nie miałoby żadnego sensu.
Zapytacie zapewne: co w tym odkrywczego? Nic. To fundament naszej działalności, na którym budujemy swoją renomę, wizerunek klienta, opieramy realizację celów. Coraz częściej jednak dochodzi na rynku agencyjnym do sytuacji, w których pracownicy agencji, realizując wiele projektów, coraz mniej czasu poświęcają na dodatkowy kontakt z klientem. Nie wykraczają poza niezbędną, codzienną relację.
– Inspirowani doświadczeniem ze szkoleniowych śniadań marketingowych Internet ASAP, które organizowaliśmy dla wszystkich zainteresowanych, proponujemy teraz spotkania dla konkretnego adresata. Tym razem nacisk kładziemy nie na potencjalnych klientów, z którymi moglibyśmy rozpocząć współpracę, a na tych, z którymi stale współdziałamy – mówi PR manager agencji Abanana Maks Michalczak.
– Mając to wszystko na uwadze, na pierwsze spotkanie z pracownikami agencji Abanana postanowiliśmy zaprosić Aleksandrę Kucałę, która pełni funkcję marketing managera IDC Polonia. Abyśmy mogli jeszcze lepiej dopasować strategię działań i spełnić oczekiwania tego i każdego klienta, musimy wzajemnie okazać otwartość i szczerość, podzielić się wiedzą. Dzięki temu sprostamy wyzwaniom, przed którymi stoją marki Verbena i Góralki – zaznacza Łukasz Wołek i dodaje: – Bardzo cieszy mnie odzew ze strony przedstawicieli marek, z którymi współpracujemy. Nie będę ukrywał, że ta oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem. Nasza agencja pracuje dla klienta, wspiera go, ma z nim wspólny cel, przypominam to tym, którzy wyznają zasadę, że w sprawach biznesu lepiej milczeć. Klient decyduje, ile informacji nam przekaże.
– My również przekazujemy zdobywaną od wielu lat praktyczną wiedzę, zapraszamy do postrzeganego za hermetyczny, choćby z powodu języka i wielu nieznanych ogółowi pojęć, świata marketingu. Na spotkaniu z IDC Polonia poruszyliśmy zagadnienia związane z PR-em oraz możliwości, jakie nam daje profesjonalna współpraca, gdy podstawą jest pełna wiedza o partnerze. W związku z wprowadzeniem RODO zwróciliśmy również uwagę na najważniejsze kwestie, które się z tym łączą w trakcie działań z klientem, zwłaszcza że trzeba być uważnym nawet podczas konkursów dla konsumentów – kończy Michalczak.