We wtorek 18 czerwca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz czwarty Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.
Okres wakacji to dla jednych czas odpoczynku, a dla drugich wytężonej pracy, niesamowitych akcji promocyjnych, samplingowych i finalnie: sprzedażowych. Jak przygotowują się do niego najwięksi? O tym dowiecie się już 18 czerwca, a swoją wiedzą podzielą się: Karolina Biedrzycka i Tomasz Czwartkiewicz z Wisły Kraków SA, Bartosz Dziedzic z Abanana, Katarzyna Wabik z Revolut oraz Maciej Grzyb z Krakow.pl.
Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.
Agenda spotkania:
- 18:30 – 18:50
Wakacje? Tylko dla wybranych
Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana - 18:50 – 19:20
Najważniejszy mecz przed rozpoczęciem sezonu
Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana
Goście:
Karolina Biedrzycka, Rzecznik Prasowy Wisły Kraków SA
Tomasz Czwartkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Wisły Kraków SA - 19:20 – 19:40
Rewolucyjne podejście do tematu wakacji
Prowadzący: Katarzyna Wabik, City Community Manager Revolut - 19:40 – 20:10
Czy Kraków potrzebuje jeszcze promocji?
Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana
Gość: Maciej Grzyb, Redaktor naczelny w Krakow.pl i telewizja.krakow.pl - 20:10
Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.
Partner wydarzenia: Revolut
Patron medialny: Marketing przy Kawie
– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7
*Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen4, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.