Ciekawostki branżowe, Inspirujące Kampanie, Reklama

Kampania „Jutro jest przereklamowane”

Kolejna kampania omawiana w ramach naszego cyklu pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i promuje znaną tequilę firmy Jose Cuervo.

Reklama nosi tytuł „Last Days” i nawiązuje do… końca świata.  Jej akcja rozgrywa się w barze na dzikim pustkowiu. Za oknem szaleją żywioły i widać, że każdy kto może, powinien się  ratować.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x