Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Kampania marketingowa Otto: Zawsze nowość – zmiany w zakupach i ponadczasowa koncepcja

Kampania marketingowa Otto Group o nazwie „Zawsze nowość” koncentruje się na ciągłych zmianach w dziedzinie zakupów, podkreślając jednocześnie, że ludzie nie zmieniają się aż tak bardzo. Wykorzystując sztuczną inteligencję, kampania tworzy innowacyjne wideo, które przemawia do klientów.

W ramach kampanii młodzi mężczyźni przygotowujący się na randkę zostali przedstawieni jako koncepcja ponadczasowa, istniejąca już od lat 90. XX wieku i nadal popularna. Przekazuje to ideę, że mimo postępu technologicznego, pewne rzeczy i wartości pozostają niezmienne.

Wkrótce Otto Group będzie miała nowego dyrektora generalnego – Petrę Scharner-Wolff, która obecnie pełni funkcję dyrektora finansowego. Przejście na to stanowisko jest wynikiem jej sukcesów i umiejętności zarządzania. Tym samym, Benjamin Otto zdecydował się również wziąć większą odpowiedzialność w firmie, próbując przejąć pewne obowiązki po swoim ojcu, Michaelu Otto.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x