Kampania marketingowa Otto Group o nazwie „Zawsze nowość” koncentruje się na ciągłych zmianach w dziedzinie zakupów, podkreślając jednocześnie, że ludzie nie zmieniają się aż tak bardzo. Wykorzystując sztuczną inteligencję, kampania tworzy innowacyjne wideo, które przemawia do klientów.
W ramach kampanii młodzi mężczyźni przygotowujący się na randkę zostali przedstawieni jako koncepcja ponadczasowa, istniejąca już od lat 90. XX wieku i nadal popularna. Przekazuje to ideę, że mimo postępu technologicznego, pewne rzeczy i wartości pozostają niezmienne.
Wkrótce Otto Group będzie miała nowego dyrektora generalnego – Petrę Scharner-Wolff, która obecnie pełni funkcję dyrektora finansowego. Przejście na to stanowisko jest wynikiem jej sukcesów i umiejętności zarządzania. Tym samym, Benjamin Otto zdecydował się również wziąć większą odpowiedzialność w firmie, próbując przejąć pewne obowiązki po swoim ojcu, Michaelu Otto.