Deutsche Telekom, jedna z największych firm telekomunikacyjnych w Niemczech, kontynuuje swoją wielokrotnie nagradzaną kampanię #AgainstHassimNetz. W najnowszym spotu przygotowanym we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi firma postanowiła w efektowny sposób wizualizować, jak szybko rozprzestrzenia się fałszywe informacje.
Cztery lata temu Deutsche Telekom uruchomił długoterminową inicjatywę „Przeciw nienawiści w Internecie”. Od tego czasu firma wyemitowała kilka filmów reklamowych oraz przeprowadziła liczne loty promocyjne, które miały na celu edukację społeczeństwa na temat konsekwencji pojawiania się dezinformacji w sieci.
W nowym spocie Deutsche Telekom skoncentrował się na wizualizacji tego, jak dezinformacja rozprzestrzenia się w Internecie. W krótkim filmie widać jak fałszywe informacje rozprzestrzeniają się niczym fala, wpływając na różne grupy ludzi. Kampania ma na celu uświadomienie, że wydawanie fałszywych informacji może mieć poważne konsekwencje, takie jak szkody w reputacji, narażenie innych na niebezpieczeństwo, a nawet wywoływanie konfliktów społecznych.
Deutsche Telekom podejmuje działania na różnych frontach w walce z dezinformacją. Oprócz emitowania filmów reklamowych firma angażuje się również w edukację społeczeństwa, organizując szkolenia i warsztaty dotyczące cyberbezpieczeństwa i rozpoznawania fałszywych informacji.
Kampanie reklamowe Deutsche Telekom w walce z dezinformacją w Internecie zdobyły już wiele nagród, co świadczy o ich skuteczności i wpływie na społeczeństwo. Firma nadal angażuje się w tworzenie nowych i innowacyjnych spotów, które mają na celu edukację i podniesienie świadomości społeczeństwa na temat zagrożeń związanych z dezinformacją w Internecie.
Więcej informacji na temat kampanii reklamowych możesz znaleźć na stronie abanana.pl/kampanie reklamowe.
Źródło: Horizont.net