Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Kampania „Woman-Made” – Wolverine Boots and Apparel podkreśla osiągnięcia kobiet

Firma Wolverine Boots and Apparel rozpoczęła kampanię pod nazwą „Woman-Made”, której celem jest ukazanie osiągnięć kobiet w rzemiosłach oraz budowanie bardziej inkluzywnej przyszłości. Kampania rozpoczęła się 29 lutego i składa się z 90-sekundowego filmu, który podkreśla kobiece postacie w handlu. Film zawiera wywiady przeprowadzone na ulicy na temat terminu „stworzone przez kobietę”, a także przedstawia kobietę, która nadzorowała budowę Mostu Brooklińskiego oraz wynalazczynię piły tarczowej.

Aby wzmocnić swoje działania, marka Wolverine wystosowała petycję na platformie Change.org, mającą na celu dodanie terminu „stworzony przez kobietę” do słownika. Firma nawiązała również współpracę z osobistościami HGTV Miką i Brianem Kleinschmidtami oraz organizacją non-profit Girls Garage.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x