Agencja Abanana realizuje kampanie display, stanowiące skuteczny kanał komunikacji zasięgowej oraz interaktywne wsparcie dla kampanii prowadzonych za pośrednictwem ATL. Przygotowanie i realizację kampanii display traktujemy jako proces składający się z takich etapów jak: * strategia – szczegółowa analiza kluczowych informacji na temat marki lub firmy, jej grupy docelowej oraz taktyki prowadzenia kampanii reklamowej, * dobór mediów – precyzyjne określenie internetowych formatów reklamowych wykorzystywanych w kampanii display, dobór mediów i przygotowanie mediaplanu wraz z zakupem powierzchni reklamowej na potrzeby kampanii (możliwe rozliczenie w modelu CPM lub CPC), * kreacja – opracowanie od podstaw lub adaptacja głównej idei kampanii za pośrednictwem instrumentów reklamy display, * produkcja – opracowanie graficzne oraz przygotowanie kreacji reklamowych w technologii Flash lub formatów reklamowych Rich Media * realizacja – uruchomienie kampanii display na podstawie wcześniej przyjętych założeń, monitorowanie statystyk kampanii i jej bieżąca optymalizacja * ewaluacja – określenie realnych rezultatów kampanii i przygotowanie raportu końcowego.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Wszystkie

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Webinar lojalnościowy
x