Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Kampanie reklamowe jako sposób na walkę z negatywnymi treściami w mediach społecznościowych: inicjatywa firmy LG Electronics

Firma LG Electronics rozpoczyna globalną kampanię „Optymizm w swoim kanale”, mającą na celu stawić czoła rosnącej liczbie negatywnych treści w mediach społecznościowych. W ostatnich latach możemy zaobserwować znaczący wzrost fałszywych wiadomości i hejtujących komentarzy, które wpływają nie tylko na atmosferę w sieci, ale także na samopoczucie użytkowników. W odpowiedzi na ten problem, LG Electronics proponuje rozwiązanie oparte na kampaniach reklamowych promujących optymizm.

Według różnych badań, coraz więcej osób zauważa negatywne skutki nadmiaru negatywnych treści w mediach społecznościowych. Nie tylko wpływają one na nasze samopoczucie i poziom stresu, ale także na nasze relacje z innymi użytkownikami. Firma LG Eletronics, będąca jednym z liderów w produkcji elektroniki użytkowej, postanowiła podjąć działania i włączyć się w walkę z tym zjawiskiem.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x