Followfood, niemiecka firma produkująca żywność roślinną, planuje dynamiczny rozwój dzięki włączeniu do zespołu Godo Röbena jako doradcy ds. produktów roślinnych. Jürg Knoll, dyrektor generalny Followfood, w rozmowie z magazynem HORIZONT wyjaśnia, dlaczego widzą ogromny potencjał wzrostu w tej kategorii i dlaczego reklama jest kluczowym czynnikiem tego sukcesu.
Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne
Kampanie reklamowe – klucz do wzrostu biznesu
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.