Marka dyskontu Penny, od lat znana ze swojego położenia jako dyskont osiedlowy, postanowiła teraz przyciągnąć sąsiadów i jeszcze bardziej zbliżyć się do nich. Kluczową rolę w tym procesie będzie odgrywała aplikacja mobilna Penny, która ma stać się głównym punktem kontaktu z klientem. Właśnie w ramach tej strategii, rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Penny, która będzie obowiązywać od 28 października w całym kraju.
Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne
Kampanie reklamowe Penny – aplikacja jako punkt kontaktu z klientem
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.