Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Kampanie reklamowe zrównoważonego rozwoju: Przypadek Nucao

Start-up Nucao i ich dwuetapowa kampania reklamowa

Start-up Nucao, z Lipska, zszokował swoją społeczność kontrowersyjną kampanią w mediach społecznościowych, w której zasugerował możliwość wprowadzenia konwencjonalnej czekolady mlecznej. Ta niespodziewana wiadomość spotkała się z natychmiastowym sprzeciwem i krytyką. Jednakże, dzień później firma ujawniła, że było to część większej, dwuetapowej kampanii reklamowej, mającej na celu zwrócenie uwagi na zrównoważone praktyki w produkcji czekolady.

Współzałożyciel Nucao, Christian Fenner, osobiście zaangażował się w kampanię, modyfikując billboardy w Lipsku, aby podkreślić pilność kryzysu klimatycznego i potrzebę holistycznego podejścia. Słowa „Wystarczająco sprawiedliwe” zostały zamienione na „Sprawiedliwe NIE wystarczy”.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x