Top 5

Kamper główną nagrodą w loterii Grupy Eura7 dla marki Duda

Trwa „Loteria z kamperem” przygotowana przez Grupę Eura7 dla marki Duda. Za działania marketingowe oraz organizację loterii także odpowiedzialna jest Grupa Eura7. Łączna pula nagród to ponad 620 tys. zł, w tym niezwykły kamper Ford Chausson 788 Titanium Ultimate.

W ramach projektu Grupa Eura7 opracowała koncepcję kreatywną, landing page loteriazkamperem.pl oraz projekty graficzne loterii. Ponadto specjaliści Grupy prowadzą działania z zakresu influencer marketingu oraz w ramach konsorcjium z hi GRUPA przygotowana została kampania on-line oraz zakupu mediów. Za organizację samej loterii odpowiada warszawska spółka Nofsza, należąca do Grupy Eura7.

„Loteria została podzielona na cztery etapy. Co ją wyróżnia na rynku? Fakt, że mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem produktu oraz drugą – freemium – dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.: zaproszenie do zabawy konsumentów niezdecydowanych, konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy zakupią produkty Duda oraz promocję marki” – twierdzi Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za projekt.

Błażej Balcerzyk, Creative Director dodaje: „Opracowana komunikacja to nie tylko obietnica niezwykle atrakcyjnych i wartościowych nagród, ale także zaproszenie do świata przygody, wolności, relaksu… i przede wszystkim grillowania! To doświadczenie jest pełne aktywności i wyjątkowych smaków. Dzięki dodatkowym aktywnościom okołoloteryjnym projekt wyróżnia się na tle rynkowych rozwiązań. Ścieżka uczestnictwa została starannie zaprojektowana po to, by konsument mógł zaangażować się z różnych powodów – od chęci wzięcia udziału w loterii po zakup produktów. To wielowymiarowe podejście sprawia, że każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie oraz, że projekt jest wyjątkowy i nowatorski”.

Właścicielem marki Duda jest Cedrob Foods S.A. – firma o 100% polskim kapitale, która jest jednym z liderów branży mięsnej w Polsce. Kultowe produkty powstają w 5 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Sosnowcu, Pszczynie, Goczałkowicach-Zdroju, Ćwiklicach oraz Mokrsku.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x