Historyczne 18. siatkarskie MŚ za nami. Po 40 latach oczekiwania Polacy sięgnęli na własnych boiskach po złoto. Potencjał wielkiego wydarzenia jakim był cały turniej wykorzystały również marki, starając się być blisko kibiców w najbardziej emocjonujących momentach.
Case Studies, Hashlovers
#Kibicujez4F, czyli ambush-marketing agencji Abanana dla marki 4F
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.