Historyczne 18. siatkarskie MŚ za nami. Po 40 latach oczekiwania Polacy sięgnęli na własnych boiskach po złoto. Potencjał wielkiego wydarzenia jakim był cały turniej wykorzystały również marki, starając się być blisko kibiców w najbardziej emocjonujących momentach.
Marka 4F, producent odzieży i sprzętu sportowego, od początku turnieju zachęcała swoich fanów do pokazania jak dopingują Biało-Czerwonych. Wystarczyło zrobić zdjęcie, wrzucić je na Instagram i otagować #kibicujez4F by wziąć udział w konkursie. Te najbardziej oryginalne i cieszące się największą popularnością wygrywały zakupowe bony oraz inne upominki.
Wraz z kolejnymi meczami wzrastała liczba konkursowych zgłoszeń. Jednak prawdziwa kulminacja nastąpiła w końcowej fazie turnieju, kiedy wkroczyliśmy do akcji z naszym narzędziem Hashlovers TURBO, pozwalającym na monitoring Instagramu w czasie rzeczywistym. Ustawiliśmy subskrypcję zbierającą wszystkie zdjęcia dodawane w obrębie łódzkiej Atlas Areny i katowickiego Spodka. Dodatkowo śledziliśmy również najpopularniejsze hashtagi mistrzostw: #fivb #teampoland i #FIVBMensWCH. Kiedy fani zaczęli dodawać zdjęcia, komunikowaliśmy się z nimi jako 4F, zachęcając do wzięcia udziału w konkursie. Efekt? W ciągu zaledwie 4 dni ilość zgłoszeń konkursowych wzrosła o ponad 200% (cały konkurs trwał 23 dni).
Warto zaznaczyć, że by wygenerować taką aktywność na Facebooku należałoby zainwestować kilkaset jeśli nie kilka tysięcy złotych w kampanię sponsorowaną. Śmiało można więc stwierdzić, że Hashlovers TURBO spisało się na złoty medal :)