Wyróżnienie się w sklepie, kiedy na półkach znajduje się mnóstwo podobnych produktów, wcale nie jest proste. Jak zatem dotrzeć do klienta? Zatrzymać go, skraść jego uwagę i wzbudzić zainteresowanie? Można zastosować promocje, jednak cena często nie gra głównej roli, a rabaty stały się codziennością. Potrzeba innych wyróżników, którymi mogą być w punkcie sprzedaży komunikaty ukazujące zalety produktu, miła hostessa zapraszająca do jego degustacji czy wykorzystanie POS-ów. To właśnie na tej trzeciej propozycji się dzisiaj skupimy.
Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Nowinki techniczne, Przydatne narzędzia, Reklama
Kiedy zwykły stand już nie wystarcza
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.