Kurz po boiskowych zmaganiach Realu Madryt i Paris Saint Germain już opadł. Nie opadły za to emocje, które będą nam towarzyszyć do samego meczu rewanżowego. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdemu (kto chciał) udało się spotkanie obejrzeć. Być może zabrakło czasu lub… ukochana walentynka nie pozwoliła uczestniczyć w futbolowej uczcie.
Części francuskich par udało się być może wypracować kompromis w kwestii wieczoru z Ligą Mistrzów, a to wszystko za sprawą telewizji beIN Sports i paryskiego oddziału agencji reklamowej DDB. Takiej zapowiedzi spotkania (nawet tej wagi) jeszcze nie widzieliście!
Reklama pojawiła się na antenie beIN Sports France jako zapowiedź środowego meczu. W kreacji wykorzystano fragmenty z archiwalnych relacji oraz przebój Richarda Myhilla. Jak oceniacie efekt? My podziwiamy za pomysł łączenia zapowiedzi z Real-Time Marketingiem i wykonanie, które wychodzi całkowicie poza schemat zwiastunów meczowych.
W tym miejscu chcielibyśmy podpowiedzieć delikatnie, że data finału tych najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich pokrywa się z Dniem Matki. Ktoś przyjmuje wyzwanie? Okaże się w maju. Tymczasem rzućmy okiem na zapowiedzi meczowe, które znamy z Eleven Sports i Canal+ Sport.