„Kolor ma moc. Może wpływać na ludzkie decyzje lub powodować zaskakujące reakcje. Wywiera na ludzki umysł olbrzymi wpływ: atakuje z każdej strony w postaci reklam, w których często gra główną rolę; specyfika koloru powoduje, że jesteśmy nieświadomi jego występowania.”
– Wywiad z dr. Markiem Borowińskim, specjalistą od psychologii koloru, Visual Merchandisingu oraz od zwiększania sprzedaży.
Doświadczenia, labber.pl - ogólne
Kolory w Internecie – wywiad z dr. Markiem Borowińskim
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.