Artykuły, Najnowsze, Viscale

Komunikacja programu lojalnościowego B2B oraz B2C – co je różni?

Program lojalnościowy jest doskonałym narzędziem do zatrzymania klientów przy swojej marce – zarówno osób prywatnych, jak i firm. Poprzez premiowanie pewnych działań i zakupów możemy „przywiązać” klienta do naszej marki, skłaniając go do regularnych zakupów lub wykonywania określonych zadań. Taki program można kierować bezpośrednio do klienta końcowego (B2C – business to consumer) lub do innych firm (B2B – business to business). Obie te metody różnią się sposobem komunikacji i wymagają dostosowania do specyfiki branży, w której działają.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x