Warszawska hi GRUPA oraz krakowska Grupa Eura7 podpisały umowę konsorcyjną. Sygnatariuszami umowy są Marek Szabrański, CEO hi GRUPY oraz Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
Sformalizowanie współpracy jest kolejnym etapem kooperacji obu podmiotów i wynikiem wspólnych realizacji na rzecz takich marek jak: Mosso, DAKO, Edu Bears, Dechra Polska. W ramach konsorcjum hi GRUPA odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii mediowych, dobór mediów oraz bieżącą realizację i optymalizację kampanii reklamowych. Zespół Grupy Eura7 swoje prace koncentruje w obszarze rozwiązań kreatywnych, technicznych, lojalnościowych oraz loteryjnych.
„Jeden zespół pozwala nam na optymalizację dwóch obszarów niezwykle istotnych dla klientów: czasu i kosztów. Niezależnie od tego, czy jest to loteria, landing page kampanijny z integracjami zewnętrznymi, kreatywna kampania czy zakup mediów. Mamy pełną kontrolę nad każdym z tych obszarów, szczególnie nad wydatkami mediowymi i ich optymalizacją, co jest niezwykle istotne dla naszych klientów oraz daje nam przewagę konkurencyjną” – twierdzi Jarek Dziedzicki, Head of Client Service w Grupie Eura7.
Marek Szabrański, CEO hi GRUPA: „Nawet najlepsza kreacja bez dobrego planu i najlepiej ułożony mediaplan bez właściwej kreacji nie zrealizują założonych celów w stopniu optymalnym. Bliska współpraca pomiędzy agencjami hi MEDIA i Abanana daje nowe możliwości w tym aspekcie i podnosi komfort pracy przy projektach reklamowych naszym Klientom”.
Agata Kieloch, Account Manager w Grupie Eura7, realizująca przedsięwzięcia razem z hi GRUPA, dodaje: „Nasze dotychczasowe wspólne projekty pokazały, że razem dostarczamy klientom jeszcze wyższą jakość produktu podczas realizacji powierzonych zadań, a finalne efekty i wyniki kampanii są korzystniejsze, co weryfikują kluczowe wskaźniki efektywności. Konsorcjum pozwala nam na swobodę twórczą i wykonawczą w środowisku dynamicznie działającego rynku i jakże wymagającego klienta”.
„hi GRUPA i Grupa Eura7 ma mnóstwo punktów styku w zakresie świadczonych usług i biznesowej wizji. Współpracując od ponad 3 lat, zespoły obydwu podmiotów wypracowały skuteczny model kreowania strategii z obszarów marketingu i mediów. Ta synergia kompetencji daje potencjał wykorzystania wysokiej klasy specjalistów w poszczególnych obszarach działalności, gdzie klient zyskuje przez spójność pomysłów, rozwiązania 360 i przez ich sprawną egzekucję. Efektem tego jest już wielu aktywnych wspólnie pozyskanych klientów, którym jesteśmy w stanie pomóc rozwijać ich biznesy i dostarczyć technologię i rozwiązania marketingowe na najwyższym poziomie” – kończy Arkadiusz Pszczółkowski, COO hi GRUPA.
hi GRUPA z roku na rok dynamicznie powiększa portfolio obsługiwanych klientów, wzmacniając równolegle strategiczne kompetencje niezbędne do pracy w pełnym wyzwań środowisku projektów reklamowych. Zacieśnienie współpracy z zespołami Grupy Eura7 wpisuje się w plan zwiększania zakresu realizowanych usług dla klientów Grupy.
Podpisanie umowy konsorcjum dla Grupy Eura7 jest kolejnym krokiem w rozwoju kompleksowości oferty reklamowej. W zeszłym roku krakowska grupa zainwestowała w warszawską spółkę Nofsza, startup specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe.