Reklama, Z przymrużeniem oka

Kontrowersyjny billboard RoyalPoland

Pod koniec marca tego roku, przygotowaliśmy projekt billboardu mającego promować markę Royal Poland jako dystrybutora zdrowych, tradycyjnych polskich grzybów. Założenia były takie:

– target: gospodynie domowe, wiek: 40-70lat
– kampania wizerunkowa
– zasięg: ogólnopolski

Zaprojektowaliśmy ciekawy billboard. Kreacja, jaką przygotowaliśmy spodobała się szefom firmy RP. Aby lepiej dotrzeć do klientów, umieściliśmy ją także na blogu firmowym RP. A oto ona:

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x