Witam Cię w 11. odcinku Marketing ludzkim głosem. Drugi raz moim gościem jest Bartosz Dziedzic, specjalista PR w Agencji Abanana i Eura7. Tym razem rozpracujemy słowo KPI, czyli Key Performance Indicator, co po polsku oznacza Kluczowe Wskaźniki Efektywności. Jakie mogą mieć zastosowanie w przypadku współpracy z influencerami? Czy są pomocne? Kogo tak naprawdę dyscyplinują: agencję czy influencera? To wszystko i wiele więcej tłumaczy podczas audycji Bartosz. Nie możecie pominąć tego odcinka.
Z tego odcinka dowiecie się:
- Co to jest KPI?
- Jakie wskaźniki są ważne podczas współpracy z influencerami?
- Jak mierzyć KPI?
- O czym należy pamiętać podczas analizy KPI?
- Jakie KPI możemy śledzić podczas akcji influencerskiej?
- Jakie narzędzia pomogą nam podczas samej współpracy oraz mierzenia wskaźników?
Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną.