Nie trzeba być agencją reklamową, aby wiedzieć, że należy dbać o twórcze myślenie swoich pracowników. Obecnie kreatywność to cecha, która z powodzeniem konkuruje z pracowitością, stawiając rekrutujących nie raz przed trudnym wyborem – systematyczność czy pomysłowość. Pełen chaosu szał twórczy, charakterystyczny dla osób kreatywnych, bywa nieobliczalny ale przynosi firmie oryginalniejsze pomysły. Dlaczego? Bo nasz umysł jest absolutnie zaabsorbowany projektem i odcięty od codzienności, czyli przestawiony na zupełnie nowe tory.
Nasza agencja komunikacji marketingowej Abanana żyje z kreatywności. Nic dziwnego, że zastanawialiśmy się, w jaki sposób przyśpieszyć wprowadzanie się w fazę myślenia twórczego, na przykład na potrzeby przeprowadzenia firmowej burzy mózgów. Potrzebowaliśmy narzędzia, które oderwie nas od myślenia zadaniowego i błyskawicznie wprowadzi na szerokie wody kreatywności.