Listen to „MLG: LosoFun – czyli jak w prosty sposób aktywizować konsumentów?” on Spreaker.
Cześć! Miło mi powitać Was po dłuższej przerwie! Dzisiaj wracam z odcinkiem specjalnym, którego gościem jest Adam Czyż – CEO w spółce Nofsza.pl – firmie zajmującej się aktywizacjami konsumenckimi i której Grupa Eura7 została niedawno partnerem technologicznym.
W dzisiejszym odcinku dowiecie się co nieco o rodzajach aktywizacji konsumenckich oraz ich rozmaitych funkcjach, których głównym celem jest angażowanie klientów i ogólno pojęte wzrosty (sprzedaży, zainteresowania itp.). Adam opowie też o najnowszym „produkcie” Nofszej, jaką jest LosoFun. Skierowany jest głównie do podmiotów, które chciałyby przetestować u siebie mechanizm opierający się na losowości, ale mają ograniczony budżet i czas. LosoFun jest idealny do przetestowania mechanizmu z losowością w swojej firmie czy branży. Warto nadmienić, że popularne rozdania, wykorzystywane przez tak wiele marek, również są rodzajem loterii, które przecież trzeba zgłaszać do urzędów, mieć na nie odpowiednie zgody i regulaminy – w innym wypadku takie rozdania są niezgodne z prawem i są kwalifikowane jako hazard!
W odcinku poruszamy jeszcze kilka innych wątków związanych z narzędziem LosoFunu, przywołujemy także kilka case studies, dzięki którym tym bardziej wybrzmiewa idea tytułowego mechanizmu – np. marka Maxwell House, która z okazji wejścia Facebooka na rynek zrobiła konkurs – wszyscy zgłoszeni dostawali kubek termiczny – z tym że mieli ich jedynie 50 tysięcy, a po nagrodę zgłosiło się kilka razy tyle osób.
Serdecznie zachęcam do przesłuchania odcinka i zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi LosoFunu, a gdybyście również chcieli przetestować ten mechanizm lub poczytać o jego poszczególnych aspektach, możecie odwiedzić stronę www.nofsza.pl, na której znajdują się wszelkie informacje.
Z tego odcinka dowiecie się:
- Czym są aktywizacje konsumenckie?
- Czym różni się aktywacja i aktywizacja?
- Czym jest LosoFun?
- W jakich przypadkach najlepiej zastosować mechanizm LosoFunu?
- Ile czasu trwa wdrożenie LosoFunu?
- Jakie warunki musi spełnić marka, żeby móc wykorzystać LosoFunu?
- Jakie nagrody można wygrać w LosoFunie?
- Ile czasu tworzy się regulamin dla LosoFun?
- Kto i w jaki sposób może korzystać z LosoFunu?
- Czym jest akcja promocyjna?
- Czym jest sprzedaż premiowa?
- Czym jest rozdanie?
Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/