Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Magiczny świat Coca-Coli: Analiza legendarnej kampanii Świętego Mikołaja z lat 30.

Mało kto wie, że Święty Mikołaj jakiego znamy dzisiaj – pogodny i czerwono-ubrany symbol ducha świąt Bożego Narodzenia, zawdzięczamy kampanii reklamowej Coca-Coli. Ta magiczna transformacja miała miejsce w latach 30. XX wieku, podczas wielkiej depresji, kiedy to firma Coca-Cola postanowiła rozświetlić surową rzeczywistość i wprowadzić odrobinę magii do życia codziennego.

Coca-Cola nie tylko uosabiała amerykański styl życia, ale także wprowadzała do niego nowe elementy. W 1931 roku firma Coca-Cola powierzyła Haddonowi Sundblomowi stworzenie obrazu Świętego Mikołaja, który zainspirowałby ludzi i nadałby świątecznej atmosferze szczególne ciepło. Sundblom stworzył ikonicznego Świętego Mikołaja, utrzymanego w kolorach czerwieni i bieli, nawiązującymi do barw logotypu Coca-Coli. Wizerunek ten został szybko zaakceptowany przez społeczeństwo.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x