Making of spotu reklamowego – kręcić, czy nie kręcić?
Co jakiś czas można znaleźć w sieci kolejne making of pokazujące, w jaki sposób tworzono produkcje wideo. Czy jednak ktoś zastanowił się, w jaki sposób powstają i czemu służą?
Making of spotu reklamowego – kręcić, czy nie kręcić?
Co jakiś czas można znaleźć w sieci kolejne making of pokazujące, w jaki sposób tworzono produkcje wideo. Czy jednak ktoś zastanowił się, w jaki sposób powstają i czemu służą?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.