Case Studies, Hashlovers

Case study: #Maracana czyli finał MŚ w Instagramowym obiektywie

XX Finały Mistrzostw Świata w piłce nożnej za nami. Na brazylijskich boiskach po raz pierwszy od 24 lat puchar podnieśli Niemcy, udowadniając, że solidna drużyna i żelazna dyscyplina taktyczna są w stanie unicestwić nawet największą finezję i popisy techniczne rywali. Kreatywność królowała natomiast na trybunach – prócz żywiołowej meksykańskiej fali, Argentyńczyków przekomarzających się na przyśpiewki z sąsiadami zza miedzy, futbolowi fani z całego świata zasypywali serwisy społecznościowe milionami zdjęć. Na najpopularniejszym Instagramie królowały treści opatrzone hashtagami: #worldcup2014 (prawie 2 miliony fotografii), #mundial (niecały milion) oraz #copadomundo (ponad 700 tysięcy).

Maracana_1

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x