Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w wydarzeniach, które w najbliższych tygodniach będą okazją do rozmowy o e-marketingu, promocji w Internecie i angażowaniu konsumentów w komunikację z marką z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów interaktywnych.
Już 21 i 22 marca w Łodzi odbędzie się konferencja Łódź Jungle Web 2012, poświęcona budowaniu wizerunku w Internecie, której Eura7 jest partnerem. Błażej Balcerzyk, nasz Creative Manager, opowie gdzie leżą Kraszewniki i jak w działaniach marketingowych wykorzystać fakt, że ludzi lubią plotki. Ponadto, poprowadzi też warsztaty poświęcone kreatywności w Internecie i temu, jak z kreatywnością nie przesadzić.
Z kolei 22 marca w Warszawie odbędzie się kolejny IAB Showcase, na którym tym razem będzie mowa o marketngu szeptanym i serwisach społecznościowych. Eura7 przedstawi case study Wafelkowej Rewolucji, a więc będzie o wafelkach, rebrandingu marki i fanach na Facebooku.
W kwietniu, natomiast, Eura7 weźmie udział w V Retail Marketing Forum (17.04.2012, Warszawa), poświęconym marketingowi w handlu detalicznym. Błażej Balcerzyk, nasz Creative Manager, opowie jak sprawdzić, czy działania marki lub firmy na Facebooku są profesjonalne i prowadzone zgodnie z zasadami sztuki.
Do zobaczenia w Warszawie i Łodzi!