Doświadczenia

Wiosenne okazje do dyskusji z Eura7 o działaniach interaktywnych

Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w wydarzeniach, które w najbliższych tygodniach będą okazją do rozmowy o e-marketingu, promocji w Internecie i angażowaniu konsumentów w komunikację z marką z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów interaktywnych.

Już 21 i 22 marca w Łodzi odbędzie się konferencja Łódź Jungle Web 2012, poświęcona budowaniu wizerunku w Internecie, której Eura7 jest partnerem. Błażej Balcerzyk, nasz Creative Manager, opowie gdzie leżą Kraszewniki i jak w działaniach marketingowych wykorzystać fakt, że ludzi lubią plotki. Ponadto, poprowadzi też warsztaty poświęcone kreatywności w Internecie i temu, jak z kreatywnością nie przesadzić.

labber.pl

Z kolei 22 marca w Warszawie odbędzie się kolejny IAB Showcase, na którym tym razem będzie mowa o marketngu szeptanym i serwisach społecznościowych. Eura7 przedstawi case study Wafelkowej Rewolucji, a więc będzie o wafelkach, rebrandingu marki i fanach na Facebooku.

W kwietniu, natomiast, Eura7 weźmie udział w V Retail Marketing Forum (17.04.2012, Warszawa), poświęconym marketingowi w handlu detalicznym. Błażej Balcerzyk, nasz Creative Manager, opowie jak sprawdzić, czy działania marki lub firmy na Facebooku są profesjonalne i prowadzone zgodnie z zasadami sztuki.

Do zobaczenia w Warszawie i Łodzi!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x