Największy wpływ na decyzje marketerów ma efektywność proponowanych im rozwiązań. W 2009 roku budżety marketingowe 51% firm działających na rynku globalnym mogą ulec zwiększeniu właśnie ze względu na wzrost inwestycji w najbardziej efektywne kanały promocji. Kto więc na tym zyska?
Reklama
Marketerzy inwestują w efektywność
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.