20 listopada 2020 roku redakcja magazynu Marketer+ opublikowała artykuł, w którym została przedstawiona lista 50 polskich podcastów o biznesie i marketingu. Podcast Łukasza Wołka – CEO Abanana i Eura7, Marketing Ludzkim Głosem (MLG), uplasował się na 12 miejscu zestawienia!
Tej jesieni MLG świętował już drugi rok istnienia. W tym czasie powstało kilka sezonów tematycznych: o szeroko pojętym PR, social mediach, produkcji wideo, a także dziesiątki odcinków specjalnych – przykładowo o grywalizacji, insightach, loteriach czy programach lojalnościowych. Każdy odcinek nagrywany jest z gościem specjalnym: dzięki temu przed mikrofonem Łukasz mógł spotkać się wielokrotnie między innymi z Piotrem Golczykiem (MKT out), Maksem Michalczakiem (PR Managerem w Abanana), Marcinem Andruchowem (Muchas Gracias) czy Rahimem Blakiem (edrone). Każdy z odcinków posiada swoje hasło przewodnie, a wszystkie inne słowa i skróty, które mogą brzmieć obco, sygnalizowane są buzzerem i dokładnie objaśniane. To, co wyróżnia Marketing Ludzkim Głosem, to język zrozumiały dla każdego: mimo że rozmowa toczy się zwykle między dwiema osobami mocno zakorzenionymi już w branży, jest prowadzona tak, aby słuchacz, który dopiero wdraża się w świat marketingu, miał szansę wszystko pojąć.
Dodatkowym atutem jest zawsze obecny duży dystans do tematu. :-)
Co o wysokim miejscu w zestawieniu Marketera+ mówi sam pomysłodawca i prowadzący podcast, Łukasz Wołek?
„Znalezienie się w TOP 50 polskich podcastów marketingowych to świetny wynik jak na stosunkowo młody projekt, którym jest MLG. To budujący wynik i tylko potwierdzający, że początkowe założenia zostały zrealizowane – że ma być o marketingu, ciekawie, rozwijająco i przystępnie dla każdego. Cieszę się, że Marketing Ludzkim Głosem został doceniony, i mimo że obecnie nagrywam mniej, co ma miejsce m.in. przez pandemię i brak możliwości zapraszania gości do studia, to czuję się dzięki temu wyróżnieniu zmotywowany – bo pomysłów na odcinki nigdy nam nie brakowało. Dziękuję całej ekipie, która współtworzy ze mną podcast, i Redakcji Marketer+ za docenienie!”.