W kolejnym odcinku specjalnym, który jednocześnie jest pierwszym moim solowym odcinkiem, dzielę się moją interpretacją patologii w marketingu, które na swoim blogu wymienia wybitny strateg marketingowy Jacek Kotarbiński.
Na swoim Blogu o marketingu opublikował 11 zachowań i sytuacji, z którymi mamy do czynienia na co dzień, a które są nieetyczne, złe i negatywnie wpływają na ludzi i na samą branżę. Link to artykułu: https://kotarbinski.wordpress.com/2018/02/13/11-patologii-w-marketingu/
Jeżeli chcesz poznać mój punkt widzenia, dowiedzieć się, z czym się zgadzam, co moim zdaniem jest wyolbrzymione, jakie powinny być właściwe zachowania i za co wypłacam prowizje, to koniecznie posłuchaj tego odcinka.
Z tego odcinka dowiecie się:
- Co oznacza kradzież pomysłu?
- Czym jest arogancja w marketingu?
- Ile godzin agencja pracuje nad koncepcją kampanii reklamowej?
- Jak wygląda partnerski model współpracy agencja – klient?
- Jakie są dobre praktyki przetargów marketingowych?
- Ile agencji powinno się zapraszać do przetargu reklamowego?
- Czym się różni łapówka od prowizji?
- Czy w agencji Abanana wypłacamy prowizje?
- Dlaczego marketerzy powinni słuchać mojego podcastu?
- Jak agencje i domy badawcze oszukują w danych?
- Dlaczego nie współpracować z firmami, które nie płacą?
- Co to są istotne warunki umowy?
- Dlaczego o karach umownych warto rozmawiać składając ofertę?
- Dlaczego firma musi się rozwijać?