Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Marketing wielokanałowy – nowy potencjał wzrostu dla marek e-commerce

W dobie cyfryzacji, kiedy rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, wiele firm osiąga sprzedaż na poziomie 10-20 milionów euro, korzystając jedynie z jednego lub dwóch kanałów marketingowych. Współzałożyciel agencji medialnej Adspecialist, Moritz Lambrecht, podkreśla jednak, że takie podejście przestaje być wystarczające, jeśli chcemy osiągnąć kolejny etap – wzrost sprzedaży do 100 milionów euro. Jego zdaniem, kluczem do sukcesu jest marketing wielokanałowy.

Jednym z głównych ograniczeń stosowania jedynie jednego lub dwóch kanałów marketingowych jest fakt, że marki e-commerce korzystają z nich na wczesnym etapie rozwoju. Rozwiązaniem tego problemu jest zastosowanie strategii wielokanałowej, która zakłada wykorzystanie różnych kanałów komunikacji z klientem.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x