Doświadczenia, Facebook

Marka i social media – związek z rozsądku czy z potrzeby serca?

Media społecznościowe to szansa na zupełnie nową jakość komunikacji marki z konsumentem. Choć dziś coraz więcej marek jest już świadomych, że w mediach tego typu nie powinno ich zabraknąć, w kwestii świadomego budowania wizerunku wiele jeszcze pozostaje do zrobienia. Społeczności oferują markom bogaty wybór narzędzi marketingowych. Trzeba jedynie po nie sięgnąć.

Popularność mediów społecznościowych to globalny fenomen, wobec którego marki nie mogły pozostać obojętne. Tego typu kanały to szansa na zaangażowanie konsumentów w komunikację z marką poprzez działania na zupełnie innym niż kiedykolwiek wcześniej poziomie. Marki w social media prowadzą z konsumentami dyskusję, zachęcają do wyrażenia własnej opinii, zapraszają do wejścia w bezpośrednią interakcję. Aktywność marek w mediach społecznościowych, już dziś będąca coraz ważniejszą częścią ich działań promocyjnych i sprzedażowych, ma także ogromny wpływ na kształt reklamy internetowej oraz podejście do marketingu w sieci jako całości.

labber.pl

http://www.flickr.com/photos/25655888@N08/4197014135/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x