Początek roku skłania do podsumowań, ale i prognozowania co wydarzy się w najbliższej przyszłości i jak się do tego przygotować. Dla marketerów i branży reklamowej jest to czas planowania budżetów i precyzowania wyzwań wobec marek. Jaki był zatem miniony rok i jak skutecznie wykorzystać Internet w działaniach marketingowych w dopiero co rozpoczętym roku 2012?
- 2011 rok w reklamie i marketingu w Internecie podsumowuje branża interaktywna – między innymi Łukasz Wołek, Dyrektor Zarządzający w Eura7. Czytaj więcej
- Przygotowaliśmy także subiektywną listę wyzwań dotyczących marketingu w Internecie na 2012 . Polecamy! Czytaj więcej
- Kilka wskazówek jak zwiększyć efektywność działań marki w Internecie w 2012 i na co warto zwrócić uwagę w tym kontekście przygotowała Katarzyna Żydek. Czytaj więcej
- Kasia pisze także o tym, jakie nowe możliwości marketingowego działania daje dziś Facebook. Czytaj więcej
- Z kolei o tym, jak osiągać biznesowe sukcesy dzięki marketingowi w wyszukiwarkach w raporcie Interaktywnie.com mówi Łukasz Wołek. Czytaj więcej
Przy okazji, chcielibyśmy pochwalić się wyróżnieniami i nagrodami, które w ostatnim czasie zdobyliśmy my i nasze projekty:
- Serwis www Rezydencji Leśnych laureatem Webstar Festival 2011. Czytaj więcej
- Blog firmowy Eura7 wyróżniony w konkursie na najlepsze blogi firmowe polskiego Internetu 2011. Czytaj więcej
- Horalky skutecznie angażują w komunikację. Fanpage wafelków znów w czołówce polskich stron na Facebooku! Czytaj więcej