Witam Cię w 6. odcinku Marketing ludzkim głosem. Dzisiaj wraz z moim gościem – Maksem Michalczakiem, który jest PR Managerem Agencji Abanana i Eura7, porozmawiamy o relacjach z mediami.
Media relations to jeden z głównych elementów public relations, to wie każdy. Ale co to naprawdę oznacza? Czy ogranicza się tylko do wysyłania informacji prasowych do dziennikarza i sporadycznych spotkań na konferencjach, czy też może jest fundamentem, który pozwoli uzyskać zakładane przez nas cele komunikacyjne? O tym wszystkim mówi Maks. Warto posłuchać.
Z tego odcinka dowiecie się:
- Czym Maks zajmował się w Ekstraklasie? :)
- Jak utrzymać dobre relacje z mediami?
- Kto odpowiada za kontakt z dziennikarzami?
- Ile kosztuje artykuł sponsorowany?
- Czym jest wysyłka kreatywna?
Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną.