Cześć! W najnowszym odcinku cyklu Marketing Ludzkim Głosem – w odpowiedzi na niedawny gościnny udział naszego CEO Łukasza Wołka w podcaście Kuźni Treści – Maks Michalczak rozmawiał z Marcinem Cichockim, który w Kuźni jest odpowiedzialny za prowadzenie działań contentowych.
Panowie dyskutowali na temat szeroko pojętego contentu, ważnego szczególnie teraz – w nietypowym i wymagającym czasie, gdy rosyjska agresja na Ukrainę determinuje zmiany w komunikacji marek. Punktem wyjścia były rozważania dotyczące aktualności stwierdzenia „content is a king”, obejmowały również konieczność konsekwencji w komunikacji, najskuteczniejsze metody pokonywania obiekcji klienta czy problemy wielu biznesów nieświadomych tego, jakie korzyści i rzeczywiste wartości zapewniają swoim klientom.
Nie zabrakło również odniesień do raportu IAB Polska „Raport: Zaufanie internautów a COVID-19”, co było punktem wyjścia do dyskusji o konieczności poznania swojego potencjalnego klienta, weryfikacji skuteczności treści i zawartości zakładki „O nas” na firmowej stronie.
Z tego odcinka dowiecie się:
- Czy na skutek pandemii nadal aktualne jest stwierdzenie „content is a king”?
- Co zmieniło się w komunikacji marek na skutek rosyjskiej agresji?
- Jaki jest wpływ pandemii na wiarę ludzi w komunikaty, które do nich trafiają?
- Jakie błędy najczęściej popełniają firmy w komunikacji?
- Co powinno się znaleźć na stronie firmowej w zakładce „o nas”?
- Na czym trzeba się skupić, chcąc prowadzić udaną komunikację?
- Co jest przewagą komunikacji „amerykańskiego biznesu”?
- Czy możliwe jest właściwe dostosowanie treści bez względu na branżę, w której się poruszamy? Czy istnieje uniwersalny „klucz”?
- Czy dobry content wystarczy, aby „sprzedać” wszystko?
- Czy konieczne jest poznanie swojego potencjalnego Klienta?
- Jakie są techniki pokonywania obiekcji Klientów?
- Jak powinno się weryfikować skuteczność treści?
- Czy pojawia się już zainteresowanie firm na tworzenie contentu w języku ukraińskim
Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing Ludzkim Głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/