Najnowsze, Odcinki specjalne, Podcast

MLG: Loterie promocyjne a sprawa Buddy

Cześć! Najnowszy odcinek podcastu  Marketing ludzkim głosem porusza wyjątkowo aktualny i istotny temat dla branży marketingowej. Omówimy niedawną sytuację związaną z youtuberem Kamilem Labuddą ps. Budda oraz jej wpływ na rynek loterii promocyjnych. Gośćmi Maksa Michalczaka są Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7 oraz Filip Kupczyński, Head of Sales Grupy Eura7 i specjalista w dziedzinie loterii.

Łukasz Wołek to Przedsiębiorca związany od 25 lat z branżą marketingu digitalowego. Założyciel Grupy Eura7, CEO technologicznej spółki Eura7, agencji kreatywnej abanana oraz spółki VISCALE, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych B2B. Filip Kupczyński to Head of Sales w Grupie Eura7, ekspert w zakresie loterii promocyjnych z bogatym doświadczeniem w tworzeniu skutecznych kampanii, w tym loteryjnych.

W tym odcinku zagłębiamy się w:

    • Szczegóły ostatniej akcji z Buddą: jak przebiegała ta loteria, jaki był jej finał i konsekwencje z tego wynikające
    • Legalność sprzedaży produktów cyfrowych jako formy zakupu losu w loterii promocyjnej.
    • Bezpieczeństwo prowadzenia loterii promocyjnych dla firm oraz potencjalne ryzyka z tym związane.
    • Znaczenie transparentnej komunikacji zasad loterii do uczestników w budowaniu zaufania i unikania problemów prawnych.
    • Standardowe procedury zabezpieczające przy organizacji loterii promocyjnych, gwarantujące ich legalność i bezpieczeństwo.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x