Cześć! Najnowszy odcinek podcastu Marketing ludzkim głosem porusza wyjątkowo aktualny i istotny temat dla branży marketingowej. Omówimy niedawną sytuację związaną z youtuberem Kamilem Labuddą ps. Budda oraz jej wpływ na rynek loterii promocyjnych. Gośćmi Maksa Michalczaka są Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7 oraz Filip Kupczyński, Head of Sales Grupy Eura7 i specjalista w dziedzinie loterii.
Łukasz Wołek to Przedsiębiorca związany od 25 lat z branżą marketingu digitalowego. Założyciel Grupy Eura7, CEO technologicznej spółki Eura7, agencji kreatywnej abanana oraz spółki VISCALE, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych B2B. Filip Kupczyński to Head of Sales w Grupie Eura7, ekspert w zakresie loterii promocyjnych z bogatym doświadczeniem w tworzeniu skutecznych kampanii, w tym loteryjnych.
W tym odcinku zagłębiamy się w:
-
-
- Szczegóły ostatniej akcji z Buddą: jak przebiegała ta loteria, jaki był jej finał i konsekwencje z tego wynikające
- Legalność sprzedaży produktów cyfrowych jako formy zakupu losu w loterii promocyjnej.
- Bezpieczeństwo prowadzenia loterii promocyjnych dla firm oraz potencjalne ryzyka z tym związane.
- Znaczenie transparentnej komunikacji zasad loterii do uczestników w budowaniu zaufania i unikania problemów prawnych.
- Standardowe procedury zabezpieczające przy organizacji loterii promocyjnych, gwarantujące ich legalność i bezpieczeństwo.
-