Cześć! W tym odcinku nasz niezastąpiony duet – Łukasz Wołek i Maks Michalczak – wprowadzi Was w bardzo ciekawy świat programów lojalnościowych i związanych z nimi nagród. Ich wypowiedzi, opinie, komentarze poparte będą wynikami raportu opracowanego przez zespół analityków Viscale z Grupy Eura7.
Pełna publikacja raportu odbędzie się podczas specjalnego webinaru, kiedy CEO Grupy Eura7 Łukasz Wołek zreferuje temat: “Nagrody w programach lojalnościowych, czyli jaki procent obrotu mamy przeznaczyć na nie?”. Na webinar zapraszamy w najbliższą środę 25 maja o godzinie 10.00.
W najnowszym odcinku powróci nasz uroczy buzzer! Jeśli jesteście ciekawi, czemu zniknął na jakiś czas z podcastu ów charakterystyczny sygnalizator akustyczny- odpowiedź znajdziecie w nagraniu!
Zastanawialiście się, jak długo należałoby gromadzić punkty w programie lojalnościowym stacji paliw, aby uzbierać na Fiata 500? Na to pytanie (i wiele innych) możecie poznać odpowiedź już 25 maja, zapisując się na bezpłatny webinar: https://webinar.viscale.pl/.
Z tego odcinka dowiecie się:
- Czym właściwie jest webinar?
- Co jest kwintesencją programu lojalnościowego?
- Czy program lojalnościowy musi być skomplikowany?
- Na jakie kategorie można podzielić programy lojalnościowe?
- Jaki rodzaj programów lojalnościowych jest najczęściej wykorzystywany?
- Jakie cele mogą być realizowane za pośrednictwem programu lojalnościowego?
- Które działania konsumentów mogą być nagradzane przez twórców programu?
- Jaki procent wydanej kwoty przeznaczany jest na nagrody w branży gastronomicznej?
Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem: