Odcinki specjalne, Podcast

MLG: Rola mediowca w procesie strategicznym i kreatywnym planowania kampanii

 

Cześć! To już drugi odcinek podcastu MLG, którego gościem będzie Marek Szabrański, co ma związek z podpisaniem umowy konsorcyjnej przez warszawską hi GRUPĘ oraz Grupę Eura7. Jeśli nie słyszeliście pierwszego, w którym Łukasz Wołek wraz z Markiem podjęli temat efektywnego przenoszenia budżetu z offline’u do digitalu, zachęcamy Was do nadrobienia zaległości, kliknijcie TUTAJ.

Gwoli przypomnienia: Marek Szabrański to specjalista, który swój profesjonalizm i doświadczenie w branży systematycznie potwierdza kolejnymi sukcesami, czyni to od niemal 15 lat.

Rozmowa obu Panów obejmie szerokie spektrum tematyczne – począwszy od zdefiniowania i sprecyzowania roli mediowca, przez pracę domu mediowego i współpracę na linii agencja kreatywna – dom mediowy, aż po ciągłe zmiany w branży wpływające m.in. na możliwości zawierania współpracy. Nie zabraknie również odwołań do niedawno ogłoszonego współdziałania obu firm – hi GRUPY i Grupy EURA7.

Jak sądzicie, dlaczego najlepiej przygotowana kreacja reklamowa nie obroni błędnie przygotowanego media planu, a świetnie zaplanowany media plan nie zastąpi odpowiednio stworzonej kreacji reklamowej?

Z tego odcinka dowiecie się: 

  • Kim jest mediowiec i jaka jest jego rola?
  • W którym momencie planowania kampanii angażowany jest dom mediowy?
  • Jakie czynniki trzeba uwzględnić na etapie projektowania kampanii?
  • Czy istnieje złoty środek na udaną współpracę na linii agencja kreatywna – dom mediowy?
  • Czy obecność domu mediowego jest niezbędna w prowadzeniu kampanii?
  • Czym są touchpointy?
  • Co charakteryzuje dobry media plan?
  • Jakie błędy popełniają firmy w odniesieniu do produktu reklamowego?
  • Jak zmieniła się branża i możliwości współpracy na przełomie ostatnich kilkunastu lat?
  • Co jest wyróżnikiem współpracy Grupy Eura7 z hi GRUPĄ?
  • Gdzie można emitować wideo poza Facebook Ads i Google Ads (i jak robić to skutecznie)?
  • Jak mogą się różnić reklamy wideo między sobą?

Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing Ludzkim Głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x