Wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, gdzie coraz większą rolę odgrywają rzeczy robione własnoręcznie, marka Śnieżka wraz z agencją Eura7 stworzyła dedykowany landing page. Jego celem jest promocja produktów, które posłużą do wyrobów niezwykłych przedmiotów. Oprócz opisów farb czy pędzli, które ułatwią pracę rękodzielnikom, na stronie znajdą się także instrukcje jak krok po kroku wykonać tacę pod zimne napoje czy oryginalną półkę z ramką.
– Dzięki temu, że współpraca ze Śnieżką trwa już 5 lat i zaliczamy ją do bardzo udanych, wsparliśmy naszego klienta w kolejnym przedsięwzięciu, którym jest promocja produktów do samodzielnego ozdabiania gadżetów domowych. Co ważne w tym wypadku, klienta będą wspierali najlepsi polscy blogerzy, którzy będą zdradzali tajniki na realizację ciekawych rozwiązań do własnego domu. Każdy z nich pokaże, w jaki sposób zrealizował kilka przedmiotów z użyciem nowych farb Śnieżki – mówi Tomasz Skrabalak, managing director agencji Eura7.