Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Czy TikTok zostanie pogromcą Instagrama?

Obserwując trendy rynkowe związane z social media, coraz częściej zastanawiamy się, czy w kolejnych latach nie będziemy obserwować spadku popularności Instagrama, na rzecz platformy TikTok, szczególnie wśród młodych ludzi. Wzrost zainteresowania TikTokiem oraz związane z tym korzyści dla obecnych na nim marek zdają się potwierdzać powolną erozję Instagrama, choć na razie jest to głównie spekulacja.

Warto zastanowić się, jakie są najważniejsze cechy i korzyści płynące z obecności na obu platformach, które decydować będą o ich przyszłości, a następnie rozważyć ich wpływ na nasze decyzje marketingowe oraz wybór jednej z nich jako przewodniej platformy komunikacyjnej. Aby uprościć to zadanie, zapytajmy wprost, czy TikTok przebije Instagrama w perspektywie krótkoterminowej – szczególnie, jeśli nasza marka zwraca się do młodej grupy docelowej?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x