Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Molestowanie seksualne pozostawia ślady – kampania Unsilence The Violence w Niemczech

W Niemczech dwie na trzy kobiety doświadczają molestowania seksualnego w życiu codziennym. Aby zwrócić uwagę na tę niesprawiedliwość organizacja Terre des Femmes rozpoczęła nową kampanię o nazwie „Unsilence The Violence”. Jej celem jest podkreślenie problemu molestowania seksualnego poprzez wykorzystanie dobrze znanych kobiecych posągów z brązu, na których widoczne są symboliczne ślady napaści.

Przechodnie często dotykają piersi brązowych posągów, co powoduje jaśniejsze i bardziej zużyte miejsca na tych częściach ciała. Terre des Femmes postanowiło wykorzystać ten fakt w swojej kampanii, umieszczając plakaty z hasłem „Molestowanie seksualne pozostawia ślady” obok trzech dobrze znanych posągów: „Czarującej Julii” w Monachium, „Frau Rhein” przy Fontannie Neptuna w Berlinie i „Młodzieży” w Hoetgerhof w Bremie.

Plakaty zawierają kod QR, który po zeskanowaniu ożywia posągi i pozwala im przekazywać mocny przekaz. Terre des Femmes chce, aby te posągi miały głos w sensie metaforycznym i przekazywały przesłanie dotkniętym kobietom. Kampania ma na celu zachęcenie ludzi do zatrzymania się i refleksji nad problemem molestowania seksualnego.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x