Media społecznościowe, Najnowsze

Nadchodzi pogromca Instagrama, czyli bannedhashtags.com

Bannedhashtags.com to aplikacja, która została stworzona przez Polaków i jest odpowiedzią na odwieczny problem blokowania przez Instagram wybranych hasztagów.

Pewnie nie musimy Wam tłumaczyć, ale przypomnijmy: hasztagi umożliwiają grupowanie wiadomości, wyszukują – w tym przypadku –  zdjęcia, w których zawarto dany hasztag.

Co sprawia, że niektóre hasztagi zostają na Instagramie zablokowane i trafiają na czarną listę? Przede wszystkim treści sprzeczne z regulaminem, na przykład +18. Blokowane są też te hasztagi, które generują… duży zasięg użytkownikom kont, choć twórcy amerykańskiej aplikacji nie przyznają tego oficjalnie.

Dlaczego? Odpowiedź jest i prosta, i oczywista: Instagram zmierza do tego, aby użytkownicy płacili za reklamy, które pozwalają na zwiększenie zaangażowania i sprzedaży. Nie chce oddać pola najpopularniejszym hasztagom, które samoistnie zaczynają działać niczym marketingowy rywal.

Zaciekawieni postanowiliśmy sami przetestować listę hasztagów i sprawdzić, czy narzędzie rzeczywiście działa. Okazało się, że tak, typuje ze 100% dokładnością zablokowane tagi z dowolnej listy. Efekt? Strona sprawdza Wasze hasztagi, wyklucza te, które są zablokowane, i wyświetla gotową paczkę działających pewniaków, których można użyć na Instagramie.

Istotne jest to, że hasztagi trzeba dodawać w jednej linii oddzielone spacją. Wtedy aplikacja poprawnie sprawdzi przygotowane przez nas propozycje.

Jeśli jeszcze jej nie testowaliście, to zapraszamy do sprawdzenia pod adresem bannedhashtags.com.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x