Agencja Abanana we współpracy ze Smell of the Mountain przygotowała dla Intersport Polska oraz marki Salomon kampanię on-line promującą buty narciarskie oraz akcję “Ski Expert radzi”.
Intersport każdego roku prowadzi kampanię reklamową butów narciarskich. W 2019 roku jej bohaterem został Salomon wraz ze swoim legendarnym modelem SALOMON S/PRO X90 CS. Kampania digitalowa została połączona z promocją usługi “Ski Experta”, czyli dopasowania butów m.in. dzięki wykorzystaniu specjalistycznych urządzeń i technologii termoformowania.
“Do promocji oraz stworzenia spotu reklamowego zaprosiliśmy ekipę Smell of the Mountain, której zadaniem było nakręcenie spotu z wykorzystaniem produktów narciarskich marki Salomon. Nie byłoby w tym nic nietypowego, gdyby nie fakt, że potrzebne ujęcia trzeba było nakręcić jesienią” – wyjaśnia Magdalena Konwent, Account Executive Abanana.
“Zadanie nie należało do łatwych. O śniegu mogliśmy zapomnieć, a na samo nagranie mieliśmy zaledwie jeden dzień. Zdecydowaliśmy się na trzy lokalizacje, które można zobaczyć w spocie: Michałowice, okolice wodospadu Szklarki oraz Szklarską Porębę. Trafny dobór miejsc pozwolił na podniesienie dynamiki spotu i spore zainteresowanie w Internecie” – mówi Krzysztof Gruning ze Smell of the Mountain. I dodaje: “Wiele osób twierdziło, że sprzęt po takim użytkowaniu będzie nadawał się do wyrzucenia. Ku naszemu zaskoczeniu buty nie ucierpiały praktycznie wcale, a narty przy właściwym serwisie mogłyby być jeszcze użytkowane w zimowych warunkach. To wszystko potwierdziło jakość marki Salomon”.
Jak wyszło? Zobaczcie sami: