X

No chcesz zapas wafelków, czy nie?

Jak niedawno informowaliśmy, na potrzeby kampanii dla jednego z naszych Klientów, ekipa Eura7 „kręciła się” na planie zdjęciowym. W TV widzieliście już pewnie spot informujący o rebrandingu wafelków, sprawdźcie więc jeszcze, na co mogą liczyć Internauci głodni wiedzy i nagród!

Na zmianę nazwy produktu Internauci byli przygotowywani w czasie „Wafelkowej Rewolucji” na FB

Koncept kampanii został oparty o zaproszenie Internautów do sprawdzenia tego, „jak się żyje z Góralkami”. Chcieliśmy  zmotywować ludzi do przekonania się o tym, że sam produkt – poza nazwą i opakowaniem – naprawdę się nie zmienił. W założeniu Internauci mają pokazać nam swoje historie z wafelkami o nowej nazwie. Koncept filmiku promującego konkurs odwołuje się do amatorskich warunków, w jakich powstanie pewnie większość zgłoszeń, a autentyzm aktorów – prawie wszystkie sceny to prawdziwe faile z nagrań – ma działać zachęcająco. Liczą się przecież historie ludzi, nie jakość nagrań i posiadany sprzęt.

Chcesz wziąć udział w konkursie lub poznać szczegóły jego zasad? Kliknij  w poniższą grafikę: