Najnowsze, Nofsza

Nofsza – kilkadziesiąt projektów i ponad 3 mln przychodu

Warszawska spółka Nofsza, startup należący do Grupy Eura7 i specjalizujący się we wdrażaniu oraz prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe, przedstawiła swoje wyniki finansowe za 2021 rok.

Nofsza poinformowała, że od czasu dołączenia do Grupy Eura7 zrealizowała ponad 30 projektów na rzecz 28 klientów. Startup obecnie prowadzi działania dla kolejnych 9 partnerów, realizując przedsięwzięcia w ramach 21 aktywizacji na rzecz konsumentów. W 2021 roku obrót spółki wyniósł 5 031 648 zł, a przychód 3 322 284,5 zł.

Ostatnie miesiące pokazały, że rynek jest otwarty na usługi, które oferujemy jako startup. Szczególnie jeśli chodzi o loterie modułowe i mobilne, które w 2021 r. przyniosły naszym klientom niemal 270 mln zł obrotu związanego z rejestracjami uczestników w akcjach. Cieszy nas fakt, że entuzjastycznie, w różnych branżach (finansowa, instalacyjna, e-commerce) odebrano innowacyjną usługę, jaką jest losoFun.pl, który zyskuje cały czas na popularności. Warto podkreślić, że otrzymaliśmy w ramach pomocy de minimis w 2021 roku 134,2 tys. oraz w 2022 roku 122,7 tys. na wsparcie rozwoju przedsiębiorstwa i narzędzi finansowych, co odbieramy jako wyraz zaufania instytucji publicznych dla działalności spółki” – twierdzi Adam Czyż, CEO Nofsza.

Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7 dodaje: W ramach grupy dobieramy nowoczesne narzędzia i tworzymy innowacyjne kampanie reklamowe, które zwiększają sprzedaż naszym klientom, dając realny wpływ na wzrost biznesu. Bez Nofszej byłoby to niemożliwe. Cały czas pracujemy nad rozwojem naszego najmłodszego startupu, dlatego metodą małych kroków realizujemy zaplanowane cele. Podpisaliśmy już kolejną umowę bankową, dzięki czemu dodatkowa pula gwarancji bankowych Nofszej wzrosła o 2.500.000 złotych, a w perspektywie dwóch lat przewidywane jest podwyższenie wartości umowy do kwoty 10 milionów złotych”.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x