Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Nowa strategia eBay: globalna kampania reklamowa na ratunek

Wyzwanie konkurencji: eBay kontra Amazon, Teemo i Shein

W świecie e-commerce, marki muszą ciągle dostosowywać strategię, aby utrzymać się na powierzchni. To właśnie jest przypadkiem eBay, niegdyś dominującego giganta, który teraz musi stawić czoła silnej konkurencji ze strony Amazona, Teemo i Shein. Mimo stabilnej liczby użytkowników, osiągającej 133 miliony, eBay doświadcza stagnacji. Sprzedaż nie rośnie, a strategia marki wymaga odświeżenia.

Właśnie dlatego eBay planuje wprowadzić nową strategię – globalną kampanię reklamową, która ma na celu przyciągnięcie nowych użytkowników i zwiększenie sprzedaży. Firma szuka kreatywnego rozwiązania, które pomoże jej stanąć na czele rynku e-commerce.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x