Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Nowatorskie kampanie reklamowe: jak True Fruits używa butelek do rozwiązywania zagadek zaginionych osób

Wyobraź sobie, że podczas kolejnej wizyty w sklepie spożywczym natrafiasz na butelkę soków, która prezentuje zdjęcia zaginionych osób. To nie jest kolejna odsłona serialu kryminalnego, to rzeczywistość, którą stworzyła marka True Fruits. Producent soków postanowił użyć swojego produktu jako medium, aby pomóc w rozwiązywaniu spraw zaginionych osób.

Na każdej butelce 750 ml napojów True Fruits umieszczane są fotografie dwóch zaginionych osób. Zdjęcia przedstawiają osoby w momencie ich zaginięcia, a także komputerowe rekonstrukcje, jak mogą wyglądać obecnie. Dzięki takiemu podejściu marka angażuje społeczeństwo do czynnego udziału w poszukiwaniach.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x