Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Nowe oblicze OMV: Kampania reklamowa z nową tożsamością marki

Dzisiejszy świat rządzi się swoimi prawami. Firmy nieustannie dążą do wdrażania innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą im zyskać przewagę na rynku. Austriacka firma energetyczna OMV jest na to doskonałym przykładem. Rozpoczynając swoją nową kampanię reklamową, OMV zdecydowanie stawia na zrównoważony rozwój i inwestycje w przyszłość.

W ramach procesu transformacji, OMV planuje stać się neutralnym dla klimatu dostawcą zrównoważonych chemikaliów, paliw i energii do roku 2050. Te ambitne plany są widoczne w nowej kampanii reklamowej firmy, która koncentruje się na nowej tożsamości marki pod hasłem „Naprzód na dobre”.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x